Voimassa 01.05.2016 alkaen

ASIAKASPALVELU

Voit ottaa missä tahansa tilaustasi tai tuotteitamme koskevassa kysymyksessä yhteyttä asiakaspalveluumme savelkello@pertunes.com


YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA

Verkkokaupan tuotteita myy perTunes Oy y-tunnus 2592704-8. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.


TOIMITUSEHDOT

Tavallisesti tilaus toimitetaan 5-7:n arkipäivän kuluessa, mikäli tuotteita on verkkokaupan varastossa. Tuotteet toimitetaan asiakkaan valitseman toimitustavan mukaisesti lähetyksen koon ja painon rajoissa. Mikäli toimitusaika on pidempi jostakin muusta syystä, ilmoitamme asiasta viipymättä.


TOIMITUSMAKSUT

Kirje alle 250g - 7 €

Paketti, nouto lähimmästä postin toimipisteestä - 13,50 €

Noutamattomista paketeista peritään 20 euron suuruinen summa (sis. alv:n), joka koostuu toimituskulujen ja muiden kulujen todellisista kustannuksista.


MAKSUTAVAT

Klarna Checkout tarjoaa sinulle neljä eri maksutapaa:

- verkkopankkimaksu: Nordea, Danske Bank, OP-Pohjola, Aktia, Säästöpankki ja POP-pankki

- luottokorttimaksu Visa ja Mastercard

- lasku (Klarna, lisätietoja laskusta ja sen ehdoista löydät osoitteesta www.klarna.fi

- osamaksu (Klarna-tili, lisätietoja osamaksusta ja sen ehdoista löydät osoitteesta www.klarna.fi)


VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT

Kaikilla tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla aina käyttämätön ja puhdas – täysin uuden veroinen.

Palautus tapahtuu palautuslomakkeen avulla, jonka saat pyydettäessä osoitteesta savelkello@pertunes.com


Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

- asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi

- pankkitilinumerosi

- kopio tilausvahvistuksestasi


Palautusosoite:

perTunes Oy

Paciuksenkaari 25 C 30

00270 Helsinki


Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Palautamme palautetun tuotteen hinnan kokonaisuudessaan (hinta + alkuperäinen toimituskulu), kun olemme tarkistaneet, että palautettu tuote on alkuperäisessä kunnossa. Ostaja/Asiakas vastaa tuotteen palautuksesta syntyvistä postitus- ja toimituskuluista itse.


ONGELMATILANTEET KULJETUKSESSA SEKÄ VIALLISTEN TUOTTEIDEN OSALTA

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen savelkello@pertunes.com.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 7 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.


MUUTA

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.


YHTEYSTIEDOT

perTunes OY

Vironkatu 7 E 15

00170 HELSINKI

savelkello@pertunes.com

www.savelkello.fi